28 Kasım 2007 Çarşamba

fantezi msn nickleri

YEŞİL ŞARKI


baktıkça çoğalır yıldızlar gecede
parmaklarınla sayılmaz
kimi duyulur kimi duyulmaz
dinledikçe çoğalır gecede
sesler gelir
ya hızlıdan ya yavaştan
herşey kendi dilince konuşur
karanlık örtse de üstünü
gecede devam eder renk
ağacın dalında rüzgarda
herşey kendi rengince konuşur
gözlerini kapatır beklerdi
yaprağa benzer ellerini
avuçlarını uzatır
beklerdi işitinceye dek
ağacın dalında rüzgarda
yeşil duydu mu uyurdu
rüyasında..

fantastik msn nickleri

VİRA VİRA




dağılıyor parça parça karanlıklar
açılıyor simsiyah bir gece
uzanıyor dalga dalga sonsuzluğa
unutulan düşlerimiz nerde

sevgiyle başlayan hayat
seni bir gün çağırınca

vira vira demir aldı dünya
açılmış hayalleri rüzgarlara
vira vira dalgalandı bu dünya
terkedip halatları limanlarda

yıkılıyor tüm sınırlar birer birer
kapanıyor simsiyah bir gece
açılıyor hep yürekler denizlere
belki hemen belki bugünlerde


YAĞMURUN ELLERİ


Küçücük bir bakışın
Çözer beni kolayca
Kenetlenmiş parmaklar gibi
Sımsıkı kapanmış olsun

Yaprak yaprak açtırırsın
İlk yaz nasıl açtırırsa
İlk gülünü gizem dolu
Hünerli bir dokunuşla

Hiç kimsenin yağmurun bile
Böyle küçük elleri yoktur
Bütün güllerden derin
Bir sesi var gözlerinin

Başedilmez o gergin
Kırılganlığınla senin
Her solukta sonsuzluk
Ve ölüm...


YAPRAK DÖKÜMÜ


sararıp dökülmeden önce kızaran yapraklar ki onlar
şan verdiler ortalığa bütün bir sonbahar

mevsim dönüp de yeniden yeşermeye başlayınca rüzgar
çıplağında o atın yine onlar koşacaklar
o çocuklar o yapraklar o şarabi eşkiyalar

çıplağında o atın yine onlar koşacaklar

sararıp dökülmeden önce kızaran yapraklar ki onlar
şan verdiler ortalığa bütün bir sonbahar

mevsim dönüp de yeniden yeşermeye başlayınca rüzgar
çıplağında o atın yine onlar koşacaklar
o çocuklar o yapraklar o şarabi eşkiyalar

onlar da olmasalar benim gayrı kimim var?


YEDİKULE


Haber uçtu devlete de
Beş yıl yattım hapiste
Yedi düvel zindanından
Beterdir yedikule

Nargilem duman duman ah
Bayıldım aman aman
İstanbul güzel ama ah
Zabitleri pek yaman

Beş yıl bana yaraştı da
Nargilem buna şaştı
Hergün çizdim usturamla
Bağlamam doldu taştı

Sarma cigaram yanar ah
Çekerim ağır ağır
Tekkemiz güzel ama ah
Haber uçuranlar var

Nargilemin marpucu da
Gümüştendir gümüşten
Beş değil on beş yıl olsa
Ben vazgeçmem bu işten

Nargilem duman duman ah
Bayıldım aman aman
İstanbul güzel ama ah
Zabitleri pek yaman

3 Kasım 2007 Cumartesi

fantastik nickler

fantastik msn nickleri
 
eXTReMe Tracker